czwartek, marca 22, 2007


Mam dziwne sny... Jestem Far Dareis Mai, za chwilę będę tańczyć włócznie, chociaż nie powinnam, bo jestem w ciąży. Mimo to staję w tłumie moich sióstr, ubrana w cadin'sor, z shoufą zasłaniającą twarz, a ręce trzymam cztery włócznie oraz małą okrągłą tarczę. Słyszę jak inne społeczności zaczynąją śpiewać, czekam... Potem się budzę, nigdy nie dochodzę do tańca z mieszkańcami mokradeł. Niestety...
A tak z innych wiadomości, to po wczorajszym obejrzeniu "Krwawwego diamentu" doszłam do wniosku, że nie chcę już mulata. Zdecydowanie bardziej kręcą mnie Azjaci, i nie chodzi mi jedynie o Hindusów. Chińczycy i Japończycy ze swoimi wystającymi kośćmi policzkowymi są ciekawsi niż wszyscy Murzyni.

4 komentarze:

simonout pisze...

rasistka! :P

dragonfly pisze...

Dobrze wiedzieć!
A ja myślałam, że opisuję tu jedynie moje preferencje odnośnie typu mężczyzn, którzy obecnie mi się podobają.
:)

GUT pisze...

rasistka!(ja nawet uśmieszka nie dam)

dragonfly pisze...

ty młody jednak durny jesteś! :PP